Sponsor

Friday, March 7, 2014

Selingkuh Dengan Isteri Orang, Seorang Lelaki Maut Di Makan Sumpah.......


Gambar sekadar hiasan
‘Jangan bermain dengan Api jika tidak mahu terbakar, Jangan selingkuh dengan isteri orang jika tidak mahu kecelakaan menimpa’...Berita ini mungkin aneh, tapi nyata.
Seorang lelaki dari Zvishavane, Zimbabwe dikabarkan meninggal kerana alat kelaminnya memanjang hingga selutut. Keanehan itu terjadi setelah lelaki itu berhubungan seks dengan isteri orang.

Dilansir dari brimtime.com, seorang lelaki dari Zvishavane, Provinsi Midlands, Zimbabwe menghembuskan nafas terakhirnya di rumah sakit United Bulawayo. Dia meninggal kerana alat kelaminnya memanjang secara misteri. Kabar yang beredar dari rumah sakit menyebutkan bahwa pria tersebut berhubungan intim dengan isteri kepala desa. Kerana sang isteri sudah 'dipagari' secara ghaib oleh Kepala Desa, maka petaka akan datang pada siapapun yang berhubungan intim dengan wanita tersebut.
Diduga terkena Ilmu Hitam....
Dalam sistem tradisional di Zimbabwe, perlindungan ghaib itu bernama ‘Runyoka’, bisa dilakukan suami isteri terhadap pasangannya. Tujuan perlindungan agar suami atau isteri tetap setia. Jika mereka yang sudah dipagari dengan ‘Runyoka’ nekad untuk selingkuh dan berhubungan intim, maka akan di timpa penyakit misteri yang akan menyebabkan kematian.
Pihak rumah sakit sudah berusaha untuk menyelamatkan lelaki itu, sayang nyawanya tidak dapat diselamatkan. "Sebelum meninggal, lelaki itu mengaku sudah tidur dengan isteri Kepala Desa dan menyesalinya. Sebelum itu, Dia sudah diperingatkan untuk menjauhkan diri dari wanita itu tetapi gagal. Pihak rumah sakit mencuba membantu dia tetapi tidak berhasil," ujar seorang sumber yang tidak disebutkan namanya.
Dengan atau tanpa perlindungan ghaib, sesungguhnya kesetiaan adalah hal yang harus dijaga semua orang, terlebih lagi untuk suami atau isteri.

0 comments:

Post a Comment

http://penburukonline.blogspot.my/