Sponsor

Sunday, March 30, 2014

Aktres Julie Gayet Menang Saman 15,000 Euro Terhadap Majalah Closer...

Mahkamah Prancis memerintahkan majalah gosip Closer membayar ganti rugi sebanyak 15.000 Euro kepada artis jelita Perancis, Julie Gayet ‘41 kerana melanggar privasinya menerbitkan foto-foto Aktres itu untuk mempamerkan hubungannya dengan Presiden Perancis, François Hollande. Jumlah bayaran itu lebih kecil berbanding tuntutan Julie Gayet sebanyak 50 ribu euro. 
Pendedahan hubungan intim antara Julie Gayet dan Francois Hollande mendapat liputan meluas di laman sosial sehingga menimbulkan kemarahan Presiden Perancis itu. Hubungan intim itu juga menyebabkan hubungan Hollande bersama pasangannya Valerie Trierweiler ’49  berakhir. 
Dalam  perbicaraan sebelum ini, Pengacara bagi pihak Julie Gayet, Jean Ennochi mengatakan pendedahan tersebut menyebabkan anak guam nya telah ‘diburu’ oleh media. Dia diserang oleh beberapa kumpulan fotograper. Keadaan ini ibarat seperti memburu ‘binatang liar’.. kata pengacara itu.

Sementara itu pengacara bagi pihak Majalah Closer, Delphine Pando mengatakan majalah tersebut dibenarkan untuk menerbitkan foto-foto yang dimaksudkan itu. Jelasnya, foto-foto itu mewakili kepentingan masyarakat kerana penerbitnya hendak mengangkat isu tentang pengamanan Presiden dan transparansi tugas Hollande sebagai Presiden Perancis.
Di samping itu, Julie Gayet sedang mempertimbangkan gugatan selain nya termasuk foto ketika Gayet berada didalam mobil. Menurutnya itu adalah hak peribadi menurut undang-undang Perancis.
Julie Gayet berstatus Janda juga merupakan seorang ibu kepada dua anak. Seorang bintang filem ternama Perancis dan pernah menghasilkan lebih dari 70 buah filem. Kemunculannya baru-baru ini di New York, dia ditanya soal hubungannya dengan Hollande dan menjawab... ‘Kehidupan peribadi ku adalah kehidupan pribadi ku’........

Bintangnews.com

0 comments:

Post a Comment

http://penburukonline.blogspot.my/