Sponsor

Friday, February 7, 2014

"Hari-hari Tubuhku Menjadi Mangsa Kerakusan Seks Lelaki Gila"..Apa Boleh Buat...!..

Dunia sudah akhir zaman. Ramai juga yang sebut Dunia sudah nak kiamat. Ini bagi yang memahami tentang kejadian alam ciptaan Tuhan. Tiada yang kekal buat selamanya...Nun disana, Ada yang mengatakan Dunia ini Moden. Yang berkata begini, kita pun tak faham apa yang dimaksudkan dengan Dunia Moden. Mungkin dengan kemodenan ini, mereka hanya mengikut telunjuk nafsu saja dalam segala tingkah laku.

Pelik, memang pelik...!., tingkah laku manusia yang menganggap diri mereka terlalu moden. Memilih 'boneka sexy' untuk dijadikan pasangan hidup. Lihat pada gambar itu, Seorang lelaki sedang bersanding dengan Wanita pujaan nya. 'Sekali pandang, nampak macam original' tapi bukan original, itu sekadar 'boneka' yang dihasilkan oleh tangan manusia bagi lelaki untuk melampiaskan nafsunya saja. 'Apa lagi yang mampu dilakukan oleh 'boneka' itu..??..'hari-hari nya hanya menanti kehadiran seorang lelaki untuk mendakap tubuhnya'..

Cuba lihat 'boneka' yang sedang tersandar atas kerusi empok ini, 'tengok sekali saja tau, jangan lama-lama'.. nanti lain pula jadi nya..hik3..parasnya mungkin tak berbeza dengan yang benar2 wanita. Bentuk tubuh badan nya juga direka sebegitu rupa agar nampak seolah-olah ianya hidup. Untuk apa..?..'untuk apa lagi lagi jika bukan yang 'itu'..!..Nak tahu berapa harganya..??..Ini lebih mahal dari gadis sunti yang betul2 hidup punya. Harganya sekitar US 5 ribu, jika dibanding dengan wang Malaysia, siap RM 15 ribu beb.... 
Wah...!!..Makan kat Restoran lagi, Agak-agak la, apa sedang diperkatakan lelaki itu kepada kekasih 'boneka' nya..??.."Untung la 'I beristerikan 'U, duit 'I tak habis"..wakakaka..agak nya lah..!.. Tapi apa sebenarnya yang bermain dalam kepala otak lelaki seperti ini. Apakah kerana mereka sudah hilang kepercayaan terhadap diri sendiri.?.atau Dayus untuk menghadapi kehidupan sebenar di dunia ini.  Oooo, mungkin yang hidup, nanti bini hari2 minta wang belanja, atau tak perlu beli barang2 kosmetik mahal2,tak perlu salon, tak perlu shopping,Tak perlu tunggu habis haid,tak senang dengan leteran bini dan banyak komplen...alahai...!!..hanya lelaki dayus saja berperasaan macam ni.. lekeh sangat aihh.. Sebab itu lelaki kena ada janggut sikit2 dan misai supaya nampak lebih gentleman..macam aku ni...wakakaka. 


2 comments:

http://penburukonline.blogspot.my/