Sponsor

Tuesday, February 11, 2014

Simulation Video Of Attack to Israel and US - 'Apakah Ini Sandiwara Terbaru Iran'....?

“Di atas langit Israel, bertebaran cahaya dari beberapa pesawat tanpa awak milik Iran. Ledakan-ledakan besar terjadi dan tak terelakkan. Bagunan-bagunan pencakar langit runtuh dan ribuan manusia berlari untuk menyelamatkan diri mereka. Israel punah, hancur lebur dan lumpuh”… 
Inilah gambaran Video Simulation yang sedang beredar di Youtube terhadap nasib sebuah Negara yang bernama Israel. Video yang disiarkan station TV pemerintah Iran pada Jumaat lalu menggambarkan filem dokumentari serangan Iran terhadap Israel dan Amerika Serikat…’Lihat Video’…
Dokumentari filem berjudul ‘Mimpi Buruk Burung Nasar’, kelihatan pesawat pengebom dan peluru-peluru dari pesawat Iran sedang menghantam di Ibu Kota Tel Aviv, Israel. Serbuan Iran juga menyasar Menara Azrieli, Markas Angkatan bersenjata di Kirya, Bandar Udara Internasional Ben Gurion, Kota Haifa, dan reaktor nuklir Dimona di Gurun Negev.

Jika dilihat pada strategi dan Dokumentari ini, sudah pastilah dunia akan menganggap Iran adalah salah satu Negara yang berani dan kuat. Iran lah sebuah Negara yang mampu menghancurkan Israel. Dengan penyebaran Video simulation ini, Sekurang-kurang nya Iran dapat memberitahu Dunia Islam yang lain bahawa Iran tidak pernah bersahabat dengan Israel. ‘Iran dan Israel adalah dua Negara yang bermusuhan’… benarkah begitu…?
Jika benar Iran memusuhi Israel, bagaimana pula dengan 25 ribu rakyat Israel yang mendapat perlindungan di Iran..?..bahkan menurut sumber dari pejabat kerajaan di Iran, terdapat dua orang perwakilan Yahudi yang berada di Parlimen Iran..?..dan terdapat banyak maklumat yang bocor sebelum ini bahawa di belakang tabir, Iran mempunyai hubungan Sulit dengan Yahudi..?..bahkan lagi, melalui Akhbar harian Telegraf pernah memuatkan sebuah foto mantan Presiden Iran, Ahmadinejad yang mempunyai pertalian darah asal usul keluarganya dari keturunan yahudi..?..

Yang pastinya…"Iran merupakan ancaman yang berbahaya bagi kawasan Arab secara umum dan Teluk khususnya, Keinginan Iran untuk memiliki seluruh sumber daya alam di wilayah tersebut yang banyak mengandung minyak bumi dan gas.” kata Mahmoud Faraj sebagaimana dipetik dari youm7 jumaat (7/2/2014). “Negara-negara Arab harus segera mengambil sikap tegas terhadap mimpi Iran yang ingin menghidupkan kembari era Syah" tambahnya. 
SEJARAH TIDAK PERNAH MENCATATKAN PEPERANGAN ANTARA IRAN DAN ISRAEL

0 comments:

Post a Comment

http://penburukonline.blogspot.my/