Sponsor

Thursday, February 13, 2014

Terperangkap Di Lift, Seorang Ibu Muda Maut Dengan Kepala Putus....

The Daily Mail, Khamis 13 Feb 2014 melaporkan, Seorang ibu muda maut dengan kepalanya putus. Lebih menghayat hati lagi, kejadian ini berlaku dihadapan anak lelakinya yang baru berusia dua setengah tahun.

Olga Tilinina baru sahaja selesai berjalan-jalan bersama anak lelakinya ‘maxim dan memutuskan untuk kembali semula ke apartment nya. Tiba saja di lift tingkat bawah, dia terus membuka lift dan segera memasuki lift itu, namun pintu lift terus tertutup secara tiba-tiba.
Keadaan itu menyebabkan kaki belakang Olga tersepit diantara pintu lift. Menurut saksi kejadian yang juga merupakan jiran di apartmentnya, Ibu itu mendorong putranya sambil menyusupkan kepala ke luar dan tangan di celah pintu lift. Bagaimanapun Lift terus bergerak ke atas menyebabkan kepala Tilinina tersangkut di dinding bahagian atas lift menyebabkan kepala nya tertekan dan akhirnya terputus.
Kejadian yang berlaku sekelip mata. Kepalanya terjatuh ke lantai, tubuhnya terhimpit di antara lantai namun lift terus bergerak ke tingkat dua…" Keadaan nya parah dan rusak, Perutnya terburai, semuanya seperti terperonyok dan wajahnya tidak lagi boleh dikenali,"…kata salah seorang teman Tilinina bernama Mikhail. Maxim mengalami trauma dan hanya mampu berkata… ‘kaki mamanya yang tersepit di lift.
Kejadian ini membuat pihak apartemen segera memeriksa lift mereka dan punca kejadian masih dalam siasatan pihak Polis……

Dailymail/Merdeka.com 

1 comments:

  1. Where was this tragedy happened not stated

    ReplyDelete

http://penburukonline.blogspot.my/