Sponsor

Thursday, March 20, 2014

Ada Orang ‘Tak Senang Duduk’ Dengan Billboard Gambar Wan Azizah Sedang Berdoa...kikikikiki..

Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution Ismail menyindir cara Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkempen apabila menggesa Puteri Umno supaya tidak termakan dengan billboard yang memaparkan gambar Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail yang sedang berdoa.
Saifuddin yang berucap di Stadium Kajang semalam memberitahu, Muhyiddin sebagai TPM sepatutnya cara berkempen lebih profesional setaraf dengan jawatan beliau.
"Kita ingatkan bila memegang jawatan TPM maka konsep kempen lebih profesional, ini tidak billboard Wan Azizah yang sedang berdoa pun nak dikomen.
"Sepatutnya TPM tak perlu la nak komen atau beri pesanan, itu bukan taraf orang nombor dua. "Tapi nak buat macam mana, memang begitulah taraf pimpinan Umno. Kita tak boleh nak kata apa," ucap beliau.....
HD/20 Mac 2014...



TIANG SERI - Mungkin ini Billboard yang di maksudkan oleh Saifudin Nasution terhadap komen TPM.....kahkahkah....kiranya apa saja yang muncul di PRK Kajang tetap menjadi ketakutan untuk BN menghadapi tentangan dari Pakatan Rakyat...

0 comments:

Post a Comment

http://penburukonline.blogspot.my/