Sponsor

Tuesday, July 22, 2014

Ucapan Ali Benhadj, Mantan Wakil Presiden Islamic Salvation Front Al Jazair Dihadapan Umum...


benhadj
Ali Benhadj, Mantan Wakil Presiden, Islamic Salvation Front Aljazair :
Seperti yang Anda tahu, regim Mesir tidak mewakili rakyat Mesir. Media mereka tidak mewakili rakyat Mesir. Penguasa mereka tidak mewakili rakyat Mesir. Mereka semua mewakili Zionis. Itu  semua memberi kemudahan untuk Zionis membunuh saudara-saudara kami di Gaza. Demi Allah, jika mereka membuka perbatasan kepada kami, kami akan bergabung dengan saudara-saudara kita (di Gaza).
Jamaah: Amin, Allahu Akbar.
Benhadj: Saudara-saudara, jika perbatasan tersebut dibuka untuk kami, dan jika orang-orang ditanyakan siapa yang ingin bergabung dengan mereka (pejuang Palestin) , maka bukan saja  ribuan, tapi jutaan orang (Aljazair) akan pergi ke sana.
Jamaah: Allahu akbar, Allahu akbar.
Benhadj: Kerana menyenangkan Allah adalah hal yang paling penting bagi seorang Muslim, dan tidak ada hal yang dapat menyenangkan Allah lebih daripada Syahid demi Dia. Kami akan pergi (ke Kedutaan Mesir) untuk mengatakan kepada Mesir: Anda adalah kaki tangan Zionis dalam pembunuhan saudara-saudara kita di Palestin.
Jamaah : Tidak ada Tuhan selain Allah, dan al-Sisi adalah musuh Allah! Tidak ada Tuhan selain Allah, dan al-Sisi adalah musuh Allah!
Mantan Ahli Parlimen Aljazair , Abd Al-Razaq Maqri :
Tirani dunia ketika ini adalah kekuatan imperialis Barat, pembantu dan kolaboratornya adalah  kalangan penguasa negeri Arab, dan mereka semua mencapai kata sepakat bahawa inilah waktu yang paling sesuai untuk mengakhiri perjuangan rakyat Palestin. Namun, mereka tidak memperhitungkan Allah, Mereka lupa bahawa Allah bersama-sama Rakyat  Palestin.
Jamaah: Allahu akbar, Allahu akbar.-EM/22 Jul 2014

0 comments:

Post a Comment

http://penburukonline.blogspot.my/