Sponsor

Thursday, July 24, 2014

Allahuakbar..!.. ‘Bergerun’ Baca Amanat Dari Syeikh Al Maqdisi Ini..

Sebuah outlet media jihad baru yang bernama ‘Al-Fawaris’ merilis sebuah video Ulama Syeikh Al Maqdisi yang menyerukan warga Gaza untuk bertahan dan menyatakan umat Islam di seluruh dunia mendukung mereka dan ulama jihad Abu Haris Al-Maqdisi itu juga menegaskan bahawa Presiden Mesir Abdel Fattah al-Sisi bahawa, kematiannya akan datang segera.
Pembunuhan atas Muslim di Mesir oleh Sisi adalah sebahagian dari makar Zionis-Tentara Salib untuk melawan warga Gaza, kata Maqdisi...“Anda tidak akan duduk berlama-lama di posisi Anda, kerana apa yang terjadi pada [mantan presiden Mesir Hosni Mubarak] dan [mantan presiden Mesir Anwar Sadat] akan terjadi pada Anda juga,” katanya, merujuk pada Mubarak yang dimundurkan dari jawatan presiden menyusul protes pada tahun 2011 dan pembunuhan Sadat pada tahun 1981.
Lanjutnya lagi,..“Oh saudara-saudara kita di Gaza, Anda berjuang melawan musuh yang mengikuti jalan syaitan, sedangkan Anda berjuang di jalan [Allah] yang penuh belas kasih dan penyayang ,” kata Maqdisi. “Mereka yang beriman berperang di jalan Allah dan orang-orang kafir berperang di jalan Taghut. Jadi kalian sedang melawan sekutunya syaitan. Ketahuilah, makar setan adalah lemah”...
Dia menambahkan bahawa ia dan pasukannya kelak akan bergabung dengan pertempuran di Gaza...“Benar, kami sedang berjuang di Suriah, tapi hati kita merindukan untuk hadir kesana untuk melawan anak-anak dan saudara-saudara dari kera dan babi [Yahudi],”..
Syeikh Al Maqdisi juga mengatakan bahawa warga Gaza harus bersabar dan menunggu antara dua pilihan, baik ‘kemenangan atau mati syahid’ dan ia menambahkan bahawa Allah akan segera mengirim “tentera yang luar biasa yang akan bertarung dan mengalahkan orang-orang Yahudi.”..
“Hari-hari kekalahan telah berlalu. Konsep kami hari ini adalah harus tetap menyerang  dan kerana itu Anda harus menyerang mereka [orang-orang Yahudi] sehingga mereka tidak akan menyerang Anda, tunggulah , tingkatkan keimanan kepada Allah sehingga Anda akan berhasil”..kata Maqdisi.
“Israel tidak akan bisa tidur kerana mendengar suara artileri dan tentara Islam akan segera tiba dan menghancurkan mereka”...
Dan Maqdisi menyerukan umat Islam untuk membantu perjuangan di Gaza dan ia berkata, “Jika Anda membantu mereka, Allah akan membantu Anda, jika Anda meninggalkan mereka, Allah akan meninggalkan Anda. Anda bebas memilih kerana pada Hari Penghakiman, mereka akan meminta haknya..!.. Apakah Anda telah membantu warga Gaza dan orang-orang di Sham atau tidak..?..Sumber EM/24 Julai 2014

0 comments:

Post a Comment

http://penburukonline.blogspot.my/