Sponsor

Monday, July 14, 2014

Psikologi - Israel Sembunyikan Kebenaran Untuk Menutup Kelemahan...

Hamas TV News mempamerkan kejayaan mereka memporak-porandakan Israel dalam siri-siri serangan mereka keatas bandar utama Israel.
Kenyataan Media Zionis yang menyatakan bahawa ratusan roket Hamas yang dilancarkan kearah wilayah Israel tidak mengenai sasaran. Kebanyakan roket Hamas jatuh dikawasan yang tidak berpenghuni dan tidak ada korban yang tewas dipihak Israel hanyalah untuk menutup kelemahan mereka sendiri. Bahkan menurut Media Israel, serangan roket Hamas dapat dipatahkan melalui sistem pertahanan rudal Israel, ‘Iron Dome’..
Hamas TV News mendakwa bahawa Israel menutup setiap tempat dimana roket Hamas jatuh, setiap kematian serta kerusakan yang dialami Israel. Media Zionis hanya menceritakan sebahagian kecil dari kebenaran... ‘Kami yakin bahwa roket kami mencapai targetnya kearah sasaran dan bahwa roket tersebut menyebabkan banyak kematian dan korban dipihak Israel’.. [Al-Aqsa TV (Hamas).
Hamas menunjukan sebuah pesan dalam bahasa Ibrani sebagai sebahagian dari perang psikologi dengan menyatakan bahawa ‘Iron Dome’ Israel adalah ‘sebuah projek gagal’.. “Zionis ! The Iron Dome tidak melindungi Anda! Ini adalah projek gagal. Tanyakan Mordechai Shefer (iaitu, ilmuwan Israel yang menentang sistem pertahanan udara ‘Iron Dome’). Mintalah mereka bersembunyi di tempat perlindungan”..[Al-Aqsa TV (Hamas)
Dalam video berdurasi 1 minit 42 detik tersebut, nampak sejumlah roket yang diluncurkan faksi perjuangan Palestina di Jalur Gaza mencapai kota-kota di wilayah Israel.
Sistem Pertahanan (Iron Dome) yang menjadi kebanggaan warga Yahudi berusaha menghadang sejumlah roket pejuang Palestin yang berjaya menemui sasaran serta mengakibatkan kecederaan dan kerugian di kalangan warga Yahudi.

CopyEdit Sumber/EM 

0 comments:

Post a Comment

http://penburukonline.blogspot.my/