Sponsor

Thursday, June 19, 2014

Santai Wanita Bogel Berlegar Di Internet...Ramai Yang Suka...Betul Ke..??.

Berbogel sebenarnya bukan satu perkara asing pada lelaki atau wanita, namun biarlah ianya dilakukan ditempat yang bersesuian atau persekitaran yang tertutup, terutama bagi perempuan . Namun kini, terlalu banyak terjadi sesetengah dikalangan kaum wanita berani berbogel di khalayak ramai. Di barat, selalu terjadi kes-kes seperti ini samaada dalam bentuk kumpulan atau personal. Lihat saja baru-baru ini di US,Kempen ‘World Naked Bike Ride’ dimana remaja berbasikal tanpa mengenakan pakaian walau sekecil busana atau coli. Meskipun tujuan nya jelas sebagai tanda protes terhadap penggunaan bahan bakar dan kebaikan untuk kesihatan namun dengan penonjolan peserta protes secara berbogel sudah pasti menjejas imej mereka sendiri.
Dua tiga hari ini, gempar pula dilaman-laman sosial/internet mengenai aksi berbogel dengan pelbagai cara dan tujuan. Kesempatan ini jom kita lihat beberapa aksi bogel sambil bersantai yang sempat di unggah dari media2 sosial untuk berkongsi maklumat.
  1.  Gambar wanita berbogel ini dikesan berada di Balkoni Hotel Royal Tulip di Kota Rio de Janeiro dimana pasukan bola sepak Inggeris menginap. Lebih malang lagi ianya muncul ketika pasukan Inggeris tewas kepada Itali dalam perlawanan bolasepak Piala Dunia.
     Hal ini bukan saja menimbulkan keresahan dikalangan pemain namun ianya juga mengundang kemarahan pengurus Pasukan Roy Hodgson. Dari keterangan yang diambil dari pemain serta penyokong pasukan, tidak seorang pun yang mengenali perempuan berambut perang ini...tak tahulah pulak jika sekiranya ada dari kalangan mereka yang bersikap seperti ‘Musang berbulu Ayam’..namun mengikut penjelasan Pengurus pasukan, Inggeris adalah pasukan yang Profesional dan pasukannya mempunyai penasihat peribadi pemain yang bakal menjauhkan mereka dari sebarang skandal seks. 
  2. Rakyat Lebanon terkejut seketika. Jarang terdapat cerita bahawa rakyat Lebanon yang majoritinya beragama Islam bebogel dengan hanya mengenakan celana dan bahagian atas nya terbuka. Inilah yang berlaku di Kota Beirut sedikit masa lalu. Seorang wanita dengan aksi ‘selamba’ hanya mengenakan celana dalam putih berlegar sekitar Ibu kota. 
     Tingkah lakunya membuatkan sejumlah pemandu kereta menjadi benggong. Namun selepas siasatan pihak bertanggungjawab mengesahkan perempuan itu berada dibawah pengaruh ubat, mungkin juga perempuan ini tidak normal sepertimana yang lain nya. Kes ini cepat diselesaikan untuk mengelakan tragedi lain yang tidak diingini. 
  3. Ini kes yang terbaru berlegar di media sosial. Kerananya, ada yang sampai berlaku perlanggaran kenderaan. Pemandu kereta asyik dan teruja dengan wanita ini. Tragedi ini berlaku di ibu Kota Wina, Austria. Ini lantaran seorang wanita ‘bersantai sambil menjemur mentari’ sambil berbogel ditingkat tiga sebuah Apartment. Posisinya dalam keadaan meniarap, kaki melepasi tingkap dan lebih meng‘asyik’an, dalam keadaan berbogel.
     Menurut sumber, Peristiwa ini diabadikan oleh seorang mahasiswa bernama Gregory Shakaki yang pertama meng’upload’ fotonya ke jejaring sosial. Sehingga kini wanita itu tidak diketahui identitinya dan apakah tindakan pihak berkuasa bagi menangani perkara tersebut.
  4. Wanita ini tidak menyangka ‘santai’ pagi nya dirakam orang di sebelah bagunan pejabatnya. Melihat dari gambar yang tersiar ini, sahlah tindakan ini hanya memperbodohkan diri sendiri. ‘Kalau hendak bersantai bogel sekalipun, tutup lah sikit lansir jendela tu’..agak-agak lah jangan orang lain nampak. Ini tidak...hehe macam suka je ni...?..
     Sumber mengesahkan, Wanita ini adalah Enisa Bilajac, beliau adalah seorang Hakim pengadilan tinggi di Ibu Kota Sarajevo, Bosnia. Dari peristiwa ini, Beliau hampir kehilangan pekerjaan. Tetapi nasibnya baik, kerana ketua Hakim tempatnya bertugas dapat menerima alasan nya....
     Post ni hanya santai, Gue hentam saja...wakaka

0 comments:

Post a Comment

http://penburukonline.blogspot.my/