Sponsor

Monday, August 4, 2014

Wanita Menari Seksi Dengan Niat ‘Menggoda’ Elak Di Saman Polis...

Gadis Rusia Menari Striptis Agar Tak Ditilang
Tidak tahu apa puncanya menyebabkan kereta wanita ini mahu disita oleh anggota polis. Kejadian berlaku di Tula, Rusia ini mengundang kemarahan seorang wanita yang disyaki pemilik kenderaan tersebut.

Wanita cantik berambut perang ini nekad menghalang keretanya dari di ambil oleh polis. Lihat apa tindakan nya. Dengan hanya mengenakan baju dalam dan celana (hampir bogel), tiba-tiba wanita itu naik kederetan truck penunda dan menari-nari selayaknya seorang penari telanjang profesional. Sambil mempamerkan tarian seksinya, wanita itu cuba ‘menggoda’ pihak polis agar tidak membawa keretanya pergi.

Menariknya, aksi dari tarian itu juga telah mengundang perhatian dari pengguna jalanraya yang lain. Mereka melambai-lambai sambil berteriak agar Wanita muda itu ‘melenggok’kan tarian dengan lebih seksi lagi dan ada yang berkesempatan merakamkan ‘aksi’ dan sebarkan di media Internet.

Meskipun wanita muda itu berusaha untuk menarik perhatian petugas (polis) tersebut, dia tetap ‘merelakan’ juga keretanya dibawa pergi. Seorang saksi yang melihat kejadian tersebut berkata, ‘lebih baik wanita itu memberikan sahaja wang daripada menari erotis dikhalayak ramai’.../..macam-macam hal.....?Edit Mb

0 comments:

Post a Comment

http://penburukonline.blogspot.my/