Sponsor

Wednesday, May 28, 2014

Penghormatan Terakhir Buat Lans Koperal Mohd Azuan Abdullah...


Foto
KulaiJaya: Suasana mendung disusuli gerimis, mengiringi kepiluan yang menyelubungi Tanah Perkuburan Islam Batu 23 disini, ketika upacara pengebumian jenazah Lans Koperal Mohd Azuan Abdullah, 25 pagi semalam.

Jenazahnya tiba di rumah keluarga dekat Taman Scientex di sini jam 6 pagi, dari Hospital Raja Permaisuri Bainun (HRPB) Ipoh, Perak sebelum dibawa ke Masjid Kampung Rahmat untuk disembahyangkan.

Jenazah itu kemudian dibawa ke tanah perkuburan jam 10.10 pagi sambil diiringi pegawai dan anggota polis dari Ibu Pejabat Kontinjen (IPK) Johor bersama ahli keluarga dan rakannya. Suasana gerimis tidak menghalang lebih 100 orang hadir di tanah perkuburan untuk memberi penghormatan terakhir.
Selain bapanya, Abdullah Mahmood, 49 dan Ibu, Afidah Ehsan,50 serta tiga adik-beradiknya serta Ketua Polis Johor, Datuk Mohd Mokhtar Mohd Sharif dan Timbalannya, Datuk Ismail Yatim.

Dugaan amat berat..
Sementara itu, di Alor star, tunag Mohd Azuan, Nur Faizah Muhammad Rejab,22 berkata, kejadian malang menimpa tunangnya menjelang hari pernikahan mereka esok, adalah dugaan yang amat berat dihadapinya.-BH/28 Mei 2014

0 comments:

Post a Comment

http://penburukonline.blogspot.my/