Sponsor

Monday, May 26, 2014

Isteri Putera Mahkota Berpesta Dalam Keadaan Hampir Berbogel...?..

Sebuah video mencengangkan yang memperlihatkan Putera Mahkota Thailand Pangeran Maha Vajiralongkorn dan isterinya Puteri Srirasmi sedang bersenang-senang untuk merayakan satu pesta telah beredar di Internet. Di video itu Puteri Srirasmi terlihat bertelanjang dada.
Sementara tamu kehormat pada acara tersebut bukanlah kepala negara atau para pembesar setempat, melainkan seekor anjing pudel yang dimanjakan pasangan itu bernama Foo Foo, Daily Mail, Ahad (25/5).
Video yang diambil di Istana Kerajaan Thailand di Ibu Kota Bangkok itu memperlihatkan bagaimana Puteri Srirasmi, yang juga mantan pelayan Putera mahkota, hanya menggunakan pakaian dalam jenis G-string ketika dia memberi makan anjingnya dengan kueh ulang tahun.
Salah satu adegan, puteri Srirasmi terlihat membungkuk untuk makan dari sebuah mangkuk anjing, sementara di adegan lainnya seorang pelayan berlutut di depannya. Kemudian pasangan kerajaan itu bernyanyi lagu Selamat Ulang Tahun untuk anjing mereka.

Video ini muncul ketika Thailand diguncang kudeta militer. Mantan Perdana Menteri Yingluck Shinawatra juga ditahan di Bangkok pada Jumat lalu, meski dikabarkan telah dibebaskan hari ini, sementara ratusan orang telah turun ke jalan raya untuk memprotes pengambilalihan kekuasaan oleh pihak tentera.
Putera Mahkota dan isterinya dua hari lalu telah meninggalkan Tylney Hall, sebuah hotel bintang lima di Hampshire, Inggris, di mana mereka dan 30 rombongan lainnya telah berlindung selama hampir seminggu.
Video ini mencetuskan kebimbangan terhadap Maha Vajiralongkorn dalam menggantikan ayahnya, Raja Bhumibol Adulyadej, 86 tahun. Raja Bhumibol Adulyadej yang dikatakan memiliki penyakit Parkinson, belum pernah terlihat di khalayak ramai semenjak Tentera mengambil alih Kerajaan Thailand.
Tahun lalu diplomat Amerika Syarikat menyatakan banyak pejabat senior Thailand menyatakan kebimbangan terhadap Putra Mahkota yang bakal mengambilalih Takhta kerajaan.
Menurut sumber, empat anak Maha Vajiralongkorn dari perkahwinan sebelumnya telah diasingkan dari Thailand oleh ayah mereka sejak tahun 1996 dan sekarang mereka tinggal di Amerika. Salah seorang anak Vajiralongkorn, Juthavachara Vivacharawongse, 34 tahun, kelmarin mengatakan kepada the Daily Mail di rumahnya di dekat San Diego, California, dirinya lebih suka untuk tidak berbicara tentang hal ini (kudeta) atau ayahnya. "Ini masalah pribadi, masalah keluarga."...
Putra Mahkota Vajiralongkorn menikahi Puteri Srirasmi pada 2001. Keduanya dikurniakan seorang anak laki-laki berumur sembilan tahun.
Satu sumber lain di Thailand, yang meminta untuk tidak disebutkan namanya atas kebimbangan akan adanya pembalasan, kelmarin mengatakan ada banyak orang di Negeri ‘Gajah Putih’ itu yang lebih suka jika Putra Mahkota untuk tidak kembali lagi ke Thailand.. 
Daily Mail/Merdeka.com

0 comments:

Post a Comment

http://penburukonline.blogspot.my/