Sponsor

Thursday, December 11, 2014

Wowwww, Apa Dah Jadi Dengan ‘Presiden Mesir’ Ini..?..

'Presiden Mesir' isap shisa di kafe
Banyak warga Mesir keliru dengan penampilan seorang lelaki disebuah cafe. Kemiripan wajahnya menyebabkan ramai yang menyangka dia adalah Presiden Mesir, Abdul Fatah al sisi. Sambil mengenakan Shisa (jenama rokok Timur tengah ), Beliau mungkin tersenyum bila ramai warga Mesir yang ingin merakamkan gambar dan meminta tandatangan nya sebagai kenangan. Semenjak itu, banyak foto-fotonya tersebar di media maya. Seorang pengguna media (twitter) menulis dalam akaunnya, “Sisi duduk disampingku di sebuah cafe”....
Sebenarnya, lelaki ini bernama Karim Sand. Tiada kena mengena dengan Presiden Mesir, Fatah As Sisi. Lelaki ini orang biasa. Tidak seperti Fatah As Sisi yang gila kuasa sehingga sanggup membunuh ribuan nyawa rakyat Mesir yang tidak berdosa untuk mencapai cita-citanya.
Diakui, bukan sahaja Presiden Fatah As Sisi yang mempunyai kemiripan wajah dengan rakyatnya, malah sebelum ini terdapat juga, Mantan Presiden Mesir Hosni Mubarak dan Dr Muhamad Morsi berkongsi kemiripan wajah dengan rakyat Mesir.

Pelbagai sumber..

0 comments:

Post a Comment

http://penburukonline.blogspot.my/