Sponsor

Friday, January 17, 2014

'Grand Prize'....Cewek Manis Jadi Pertaruhan......


Sengaja 'gua cari-cari ini berita, kisah kehidupan Remaja kini yang banyak gelodak nya, seram juga bila 'gua teliti kehidupan remaja ni,'gua pun kongsi saja, sebenarnya 'gua pun tak tahu banyak sangat. 'Gua mahu pesan sama kawan, adik, kakak, abang2, hindarilah kerja-kerja bodoh macam ni...
Akhir2 ini, Kota Jakarta dihebohkan dengan aksi2 liar remaja di litar lumba haram. Hampir setiap malam remaja ini jadikan jalan2 sekitar Kota Jakarta tempat lumba, paling kemuncak setiap malam sabtu dan ahad....memang 'gua tak kata Jakarta saja, tempat lain juga ada, di tempat kita Malaysia pun ada, tapi 'gua kira di Malaysia tak lah sebegini teruk. Tapi sini Jakarta sudah teruk sangat...Ada pertaruhan lagi beb..!!..Kalau bikin coklat, rokok, coca cola, boleh tahan juga beb..tapi ini pertaruhan cewek beb,..cewek cun lagi..wauuu..!!
Gambar hiasan saja...

Bagaimana modus operasinya..??..
Mereka akan mempertaruhkan wang sebanyak 10 juta rupiah, siapa menang akan dapat wang tersebut disamping itu ada lagi hadiah 'Grand Prize'..'Grand Prize' nya apa..??.. 'boleh tidur (hubungan seks) dengan pacar joki yang kalah...realiti boss..!!..Mereka menyebutnya sebagai 'Chili-Chilan'....gilakan...??


'Gua ada baca lagi tentang Chili-Chilan ini, semuanya cewek2 remaja dibangku persekolahan, Kalau cewek2 ini mau masuk sama geng motor,mesti direkrut dulu, cara nya, ditiduri dulu, 'mau test dulu, boleh tahan ka'..?..dari pengakuan seorang cewek, 'Lisa/15 tahun'..katanya.."saat dia mahu jadi member geng motor, dia kena layan 22 cowok"..ada cewek lain pula, Dewi 21 tahun berkata.."dia pernah ditiduri 70 anggota geng motor secara bergilir"...
'Gua terfikir juga, kenapa bodoh sangat remaja sekarang, mahu jadi ikut-ikutan, kalau ditanya pada remaja-remaja ini,.."kenapa jadi begini dan begitu..?..Kenapa ikut dengan geng motor..??..Apakah remaja ini akan menjawab..."kubur masing-masing pak"....???

'Gua pun tak tahu...tanya sama 'keepome'

0 comments:

Post a Comment

http://penburukonline.blogspot.my/