Sponsor

Tuesday, September 23, 2014

Gempar, Cerita Gadis Memiliki Tiga Payudara...


Gadis tiga payudara bikin heboh
Lantaran ingin mempopularkan diri, seorang gadis dari Florida, US menjalani operasi untuk menambah jumlah Payudara yang dimilikinya dari dua kepada tiga. 

Jasmine Tridevil (nama samaran), 21 tahun mengaku telah membayar sebanyak 20 ribu USD untuk operasi menambah koleksi payudaranya. Dia kemudian mempamerkan foto penampilan terbarunya dengan tiga payu dara dilaman facebook miliknya...
Katanya.. ‘Dia begitu sukar untuk mendapatkan Doktor yang mahu membuat pembedahan ‘gila’ untuk menambah koleksi payudaranya. Sudah lebih 50 Doktor yang menolak kemahuannya namun akhirnya berjaya bertemu dengan seorang Doktor yang mahu melakukan nya.
Operasi ‘menambah jumlah payudara’ memang menyalahi kod etika kedoktoran. Kod etika itu menyatakan larangan melaksanakan satu prosedur medic yang melanggar kehormatan manusia. Namun gadis ini cukup bangga malah menyewa seorang jurukamera bagi membuat filem mengenai dirinya sebagai gadis berpayudara tiga.

Ternyata, tindakan Jasmine Tridevil ini mengundang rasa malu dari keluarganya. Ibu serta saudara kandungnya tidak lagi mengakui dia sebahagian dari keluarganya. Ceritanya.. ‘Ibunya lari keluar dari bilik dan tidak mahu berbual dengan saya dan melarang saudara kandungnya dari berbual dengan saya. Katanya lagi,.. ‘Ayah saya juga benar-benar tidak suka dan merasa sangat malu’..Tetapi Jasmine Tridevil tidak pernah menyesali perbuatannya malah katanya, ‘Dia akan mengirim filem mengenai dirinya ke MTV. Katanya,.. ‘Mimpi saya filem itu bakal disiarkan di MTV’..

Penampilan Jasmine Tridevil ini mirip pelacur ber‘tetek’ tiga dalam filem Total Recall dibintangi oleh Arnold Schwarzenegger.Tridevil juga ‘persis’ syaitan berpayudara tiga.
Copy & Edit/M.com/23 Sept 2014

1 comments:

http://penburukonline.blogspot.my/